My story about One Direction...

My story about One Direction...
My story about One Direction...

środa, 21 listopada 2012

http://www.likely.pl/files/photo/large/20120719/ciemnowlosne-piekne-dziewczyny-likely-pl-69905b33.jpeg - Tutaj mamy link Amely Black .

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8L4KNEn0YPw80EhF94IcztCGy55FQ-FxfyQ27Yw4RZJHFQpGe9FjcJRX0W9j1u1pELSTmhlQ20gipL4T7lqghQD7kHDzOo6jKLKNHhVNMAyPvARo2c9PLBW4lZQ1YKoAv6RIhehOvwor7/s320/483281_389965937718928_477615822_n.jpg
Tutaj mamy link do nowego wizerunku Oli ( była u fryzjera troche przyciemniła włoski i założyła aparat na zęby ) mrr :3

Rozdział 28
 Oczami Amely

Czekałam na Zayna za 20 minut miał być , usiadłam na fotelu starając wyglądać na obolałą . Miałam nadzieje że Zayn jakoś się złamie i będe miała szanse odebrać go Oli a jak zniszcze im związek rzuce Zayna . Byłam genialna miałam chłopaka miał na imię Gary bardzo go lubiłam a Zayn miał być moim sponsorem .
Po chwili wpadł Zayn .
- Amelko , co ci się dzieje co ty sobie zrobiłaś wariatko - powiedział przytuljąc mnie namiętnie.
- Przebiłam sobie ręke nożem z tęsknoty za tobą .- powiedziałam wstając .
- Już jestem maleńka.- powiedział przyciągając mnie do siebie .
Zaczełam go całować i przytulać , był już mój miałam zamiar go wykorzystać .
 
Oczami Zayna

Amela pozwalała się przytulać i całować była dojrzała i mnie rozumiała mogłem przytulać ją w każdej chwili po prostu kochałem ją , chociaż czułem ciągle ochotę zobaczyć Ole .

Oczami Oli

Byłam u fryzjera i u dentysty , chciałam się zmienić . W nowej szkole chciałam mieć szacunek i jakiś wizerunek. Nie dzwoniłam i nie pisałam do Zayna zresztą on do mnie też tylko dodałam zdjęcia na tt i fb . Brakowało mi Zayna i wszystkich znajomych Kasi najbardziej . Byłam sama, nie chciałam widzieć się z Michałem ani z nikim kto mnie znał .
Dzień mijał za dniem aż wkońcu nadzszedł ostatni dzień wakacji jutro miałam zacząć nowe życie . Przygotowywałam sobie ubranie miałam zamiar ubrać szare spodnie białą bluzkę na długi rękawek i szarą kamizelkę do tego białe krótkie CONVERSY włosy chyba miałam zamiar spiąć w niedbałego koka .

Oczami Zuzy

Niall napisał do mnie sms .
Hejka Zuza  wiesz ostatni dzień wakacji może tak piknik nad stawem hmm ? :D
Nawet cieszyłam się że on miał na to ochotę , więc szybko odpisałam .
Jasne , chyba tylko ty chcesz spotkać się ze mną . A co cię tak naszło ? *____*
Po chwili odpisał
Zobaczysz , to będe pod waszym domem o 20.30 ? Już się nie moge doszekać :**
Dziwiły mnie jego smsy i eminoknotki , ale co mi szkodzi .
Ja też :3- odpisałam.

Oczami Kasi

 Nie spotykałam się z HArrym od 3 dni , nie mogłam pogodzić się że Harry jedzie .

Piszę mało , bo nie ma dla kogo się starać coraz mniej będe pisałaa , dużo nauki :D Następne posty o Ameli , Zaynie , Lou , Harrym i Oli czytamyy i reklamujemy *O*

1 komentarz: