My story about One Direction...

My story about One Direction...
My story about One Direction...

sobota, 17 listopada 2012

Rozdział 26
Oczami Louisa

Tańczyłem z  Julką 4 wolniaki na każdym ją przynajmniej raz pocałowałem . Myśle , że się jej podobało , JUlka polubiła Cat i Kasię ale z Zuzką nadal nie było zbyt fajnie . Dowiedziałem się że Ola miała wypadek i jest w szpitalu z Zaynem i że Kasia i Zuza maja zamiar tam jechać w tym tygodniu . Kiedy starzy znajomi zaprosili mnie na kieliszek wina spytałem Julki :
- Julciu moja , znajomi zapytali mi czy się z nimi nie napiję zechciałabyś ze mną iść na drugie piętro ?
- Nie Lou ja nie piję alkoholu , ale ty jak masz ochote to jasne że ić ja zostanę z Kasią jest naprawdę sympatyczna . - powiedziała całując mnie w policzek .
- A nie będzie ci smutno ? -zapytałem chwytając ja za ręke .
- Nie , no cos ty leć - powiedziała podchodząc do Kasi . 

Oczami Kasi
- Julka podeszła do mnie uśmiechając się więc spytałam :
- Gdzie masz swojego wariata ?
-Poszedł do dawnych znajomych się napić wina - powiedział śmiejąc się .
- Aha , nie boisz się , tam są też dzewczyny . - powiedziałam podchodząc z Julką do stolika z napojami i przekąskami .
- Nie , no coś ty , a gdzie masz Harolda ?- zapytała
- Harold tańczy z Zuzą , bo była smutna .- pwiedziałam wskazując Harrego i Zuzę wymiatających na parkiecie .
- Mnie Zuza chyba nigdy nie polubi .- powiedziała nalewając sobie wody do szklanki .
- Ee tam ona taka już jest na początku potem jej przejdzie , zobaczysz jeszcze będziecie najlepszymi kumpelami jej się nie da nie lubić .- powiedziałam uśmiechając się do Juli .
- Miejmy nadzieję - powiedziała biorąc niewielki łyk wody .
Kilka minut póżniej przyszedł Liam i poprosił Julkę o wolnego , Julka bez wachania się zgodziła , traktowała go jak dobrego kolegę .

Oczami Liama

Zaprosiłem Julkę do tańca bo chciałem ją lepiej poznać i zakumplować się z nią . Kiedy weszliśmy i zaczeliśmy tanczyć zauważyłem że Julka bardzo dobrze tańczy .
- Świetnie tańczysz - powiedziałem uśmiechając się .
- Taa jasne , ja nie umiem tańczyć .- powiedziałam także uśmiechając się .
- Widze że Lou bardzo się w tobie zakochał - powiedziałem obracając ją .
- Można tak powiedzieć , mi bardzo na nim zależy - powiedziała .
- Wiem .- odpowiedziałem .
Resztę tańca przemilczeliśmy , ale i tak było fajnie.

Oczami Julki
 
Po skończonym tańcu z Liamem .Zgubiła mi sie gdzies Kasia i Cat i stała tylko Zuza . Rozgladłam sie za nimi ale ichnie widziałam .

Oczami Oli
Siedziałam z Zaynem od prawie rana . Niedawno przyszła pielengniarka i zawiozła mnie na wozku do sali na badania .

Juz moze wieczorem cos dodam pzd .

1 komentarz: